.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار استاندار به مشتركين گاز مازندران

استاندار مازندران از مردم استان خواست تا با توجه به كمبود شديد گاز در سطح استان بيشتر از گذشته صرفه‌جويي كنند. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از ساري ، ابوطالب شفقت امروز در جلسه ستاد بحران استان مازندران در محل استانداري مازندران افزود: برخي از نانوايي‌ها در مناطقي از استان مازندران عليرغم اينكه گاز دارند ولي نانوايي خود را تعطيل كردند كه اين تصميم درستي نيست.
وي با اشاره به اينكه قطع گاز تركمنستان به استان هاي شمالي علت اصلي قعطي گاز در كشور است اظهار داشت: تقريباً تمامي استان هاي كشور در حال حاضر با اين مشكل مواجه شدند.
استاندار مازندران با يادآوري اين نكته كه در حال حاضر چاره‌اي جزو صرفه‌جويي نداريم خاطر نشان كرد: در طي روزهاي گذشته به دليل عدم نظارت دقيق از سوي بازرگاني مازندران برخي از اصناف و بازاريان با قيمت هاي چند برابر و غير منطقي به مردم اجحاف كردند.
وي با تاكيد بر اين نكته كه مشكل كمبود گاز در كشور عمومي است خاطر نشان كرد: بايد در سوخت رساني، ارسال گاز مايع و همچنين سوخت جايگزين اقدام كرد.
سخنگوي ستاد بحران مازندران نيز در اين جلسه گفت: شهرهاي كه در حال حاضر بحران گاز دارند بايد با هماهنگي مسئولان براي تامين سوخت جايگزين اقدام كنند.
بهزاد پور محمد با انتقاد از عدم نظارت سازمان بازرگاني مازندران در خصوص توزيع و فروش وسايل برقي اظهار داشت: عدم نظارت بازرگاني موجب شده است فرصت طلبان از اين مسئله سوء استفاده كنند.
وي در باره نان نيز افزود: فروش نان با قيمت غير عادي مردم را دچار مشكل كرد و در اين زمينه نيز مديريت صحيح كارگشا خواهد بود.
پورمحمد درباره خسارات ناشي بارش شديد برق و قطعي برق در مناطقي از شهرهاي غرب مازندران گفت: اكثر موارد قطعي برق در اين مناطق برطرف شد.
وي از كمبود ماشين آلات برف‌روبي در تعدادي از شهرهاي مازندران خبر داد و اضافه كرد: با وجود محدوديت سخت افزاري و ماشين آلاتي تمامي راه هاي اصلي روستايي روز گذشته بازگشايي شد.
سرپرست شركت گاز استان مازندران نيز گفت: افت فشار در خيلي از شهرستان ها منهاي قائمشهر و نكا كنترل و ثابت شد.
محمد مصطفي قرباني قطعي گاز در شهرهاي بهشهر، نكا و گلوگاه را 60 درصد اعلام و خاطر نشان كرد: ميزان قطعي گاز ساري به صورت پراكنده 55 درصد، قائمشهر 70 تا 85 درصد و همچنين شهرهاي بابل، بابلسر و آمل نيز به حدود 7 تا 15 درصد رسيده است.
مدير كل صدا و سيماي استان مازندران نيز در اين جلسه بر اطلاع رساني دقيق و به روز در اين زمينه تاكيد كرد و گفت: اطلاع رساني مكتوب را فقط مي پذيريم.
بهرام حميدي اظهار داشت: براي ارتباط دقيق تر فقط مديران كل دستگاه هاي مرتبط با صدا و سيما تماس بگيرند و برقراري ارتباط رسانه اي را با توجه به حساسيت موضوع به روابط عمومي ها واگذار نكنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.